סדרת מפגשים: אפריל - מאי

משחק הוא עולם נפרד מהמציאות – מרחב משחקי שנוצר ע"י כללים וחוקים. בזמן המשחק חלים על השחקנים חוקי המשחק ולא חוקי המציאות". במפגש נבין כיצד ניתן לייצר למידה משמעותית באמצעות משחק.

משחק ילדים

מציאות רבודה (Augmented Reality) נחשבת כיום לאחת הטכנולוגיות החדשניות המשנות את כללי המשחק ויש המרחיקים לכת ומכנים אותה "החוש השישי" של האדם בעידן הדיגיטלי. במפגש נבין כיצד מציאות רבודה עשויה להעשיר את החוויה הלימודית ולפתח חשיבה ופדגוגיה ייחודיות.

אמאל'ה יש דינוזאור בכיתה

לומדים בסרט

במפגש נדגיש את הכוח של הווידאו באופן כללי ובפרט ככלי למידה, נפרוט את המרכיבים החשובים ביצירת וידיאו איכותי באמצעים ובמשאבים מצומצמים.

המפגש יעסוק במאפיינים הייחודים של הלמידה דרך המובייל, נבחן כיצד ניתן לשלבה במפגשים פנים מול פנים ובמפגשים מקוונים ונכיר מספר כלים טכנולוגיים בהם ניתן לעשות שימוש.

נא להדליק טלפונים - השיעור מתחיל

האם נכון להשתמש ב-whatsapp במסגרת קורסים? האם זה ראוי? האם זה יכול להיות מרחב לימודי או כלי שחוצה סטטוס קוו שאנו לא רוצים שייקרה? Whatsapp הפך להיות אחד הכלים הנפוצים ביותר לשימוש בהעברת מידע ושיתוף במפגש נתמקד ביתרונות שלו לצרכי למידה.

למה לי מפגש סינכרוני?במפגש נחשף להזדמנויות הגלומות במפגשים סינכרוניים, נדון במתודות הוראה שונות שהוא מזמן ועל אלו צרכים הוא יכול לענות במסגרות לפיתוח מקצועי.

נשארים מסונכרנים

המורה, יש לך whatsapp?

*המדריך המקושר מתייחס לאחד הכלים או יותר שהוצגו במפגש, למידע מורחב היכנסו למצגת.